غمگین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



پشت چراغ قرمز؛ اعتراف کردم" دوستت دارم"!

تا هر جا مجبور شدی کمی مکث کنی،یاد من بیفتی...!

نمی دانستم قرار است بعد من؛تمام چراغهای زندگیت سبز شوند...!

 

+==++==++==++==++==+

گاهی خدا برای حفاظت از شما،کسی را از زندگیتان حذف می کند.
اصرار به برگشتنش نکنید...

+==++==++==++==++==+

قابل توجه اونایی که سر کلاس میگفتن کوووو تا آخر ترم!
الان رسیدیم به همون"کوووو"،پیاده بشید و از مناظر لدت ببرید!

+==++==++==++==++==+

لب خشکم ببین چشم ترم را / بیــا از بـاده پــر کن ساغــرم را
دلـم در تنگنای این قفس مــرد / رسید آن دم که بگشایی پرم را

+==++==++==++==++==+

 

همین الآن حس درس خوندن بهم دست داد

ولی من بهش دست ندادم ضایع شد بیچاره!

فک کنم دیگه هیچوقت بهم دست نـده،خیلی ناراحت شد!

================================

بی همگان به سر شود / بی تو بسر نمی شود
این شب امتحـــان مـن / چـرا سـحر نمی شود؟
مولـوی او که ســـر زده / دوش به خوابـم آمـده
گفت که با یکی دو شب / درس به سر نمی شود
استرس است و امتحان / پیر شده ست این جوان
دوره آخـر الــزمان / درس ثمر نمی شود
مثل زمان مدرسه / وضعیت افتضاح و سه
به زور جبر و هندسه / گاو بشر نمی شود
مهلت ترمیم گذشت
/ کشتی ما به گل نشست
خواستمش حـذف کنـم / وای دگر نمی شود
هرچه بگی برای او / خشم و غصب سزای او
چونکه به محضر پـدر / عذر پسر نمی شود
رفتــه ز بنــده آبـــرو / لیـک ندانـم از چه رو
این شب امتحان من / دست به سر نمی شود؟
توپ شدم شوت شدم / شاعر مشروط شدم
خنـــده کنـی یـا نکنـی / باز سحر نمی شود!

===========================

اونایی رو دوست داشته باش که توی زندگیت نقشی داشتن!
نه اونایی که برات نقش بازی کردن...!

========================

به بعضی ها هم بایـد با متـانت خاصی گفت:
لطفا یه دهن برامون خفه شو…

====================

من آدم نمی شوم !
لبخندت خرم می کند و دوریت سگم!

======================

حرف های دلم را هرگز کسی نمیفهمد،

فقط روزی مورچه ها خواهند فهمید!

روزی که در زیر خاک گلویم را به تاراج میبرند...

=========================

 

دیــــــــوانـه می کنـد مــــــــــــــــــــــــــــرا !
شباهت این روزها با روزهایی که وعده میدادی
!

 




:: موضوعات مرتبط: $M$ , ,
:: بازدید از این مطلب : 685
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Bahram
ت : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com